Subject: pädev isik
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 16:49:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleks küsimus MTR pädeva isiku osas.

Kas ja mille eest antud isik vastutav ja kas võib isik ka kutse kaotada
kui midagi läheb halvasti?

Kas ja kust võiks leida infot, mis on seadusest tulenevad vastutused?

Vastust ootama jäädes

Kärt Kuivjõgi-Toodu

tehniline sekretär

Viaston Infra OÜ • Tiigi tn. 28, Jüri alevik, Rae vald 75301

m: (+372) 5836 6493 • t: (+372) 600 9969 • e:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] •  <http://www.viaston.ee/> www.viaston.ee

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Virus-free.www.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>